miercuri, 20 februarie 2008

Despre cum pot fi parcurse anumite distante

Am aflat ca in lumea asta mare si extraordinar de costisitoare, lucrurile mici si ieftine fac diferenta. E foarte interesant, daca stau sa ma gandesc.


Uite, mie mi s-a intamplat ca distanta dintre suparare si bucurie (ce distanta!) sa stea odata intr-un buchet de ghiocei.




Alta data s-a intamplat ca distanta dintre sentimentul de singuratate si sentimentul de apartenenta la o comunitate sa se anuleze cand am avut casa plina de oameni pe care nu-i invitasem, dar care au simtit ca trebuie sa fie cu mine intr-un anumit moment:).

Distanta dintre nepasare si interes a fost parcursa usor cu un buchet de flori si o privire (un anumit fel de privire) din partea cui mi-e drag:).

Si intr-o alta clipa, distanta dintre o realitate mai putin atragatoare si un vis cu o gradina cu pomi, cu licurici si cu albine a devenit mai scurta prin prezenta a 4 pitici de gradina in viata mea. :)

Distanta dintre lumea asta si Rai se cuantifica intr-un singur zambet al Anei. Dar, pentru ca oamenilor mari si incompleti, ca mine, nu le e permis sa acceseze acest teritoriu, sederea e doar de scurta durata. Cam cat sa arunci o privire pe gaura cheii. Destul si-atat!

Uite, chiar si aici, pe blog. Distanta dintre mesajul anterior si mesajul de acum e de o... PRIMAVARA :):).

Concluzia:

In lumea simtirilor si trairilor mele distantele mari se parcurg cu lucruri mici. Uneori trebuie doar sa le caut cu atentie. Selectiv.Alteori trebuie doar sa astept sa treaca timpul cu norii si furtunile lui ca sa vina Primavara.

Si...lucrurile mici sunt la indemana si la inaltimea mea :) Pentru restul - exista Mastercard. Sau cardul Transilvania :).



Niciun comentariu: